De ce se face comunicarea exclusiv prin e-mail?

Experiențele ultimilor ani m-au făcut să recurg la acest lucru: să comunic numai prin e-mail cu clienții mei.

Printre principalele motive se numără:

Convorbiri telefonice de zeci de minute în care nu există o concluzie sau un mesaj concret. De cele mai multe ori, concluzia unui apel telefonic este: „Trimite-mi pe e-mail…”

De multe ori se întamplă ca cineva să spună: „Am vorbit la telefon săptamâna trecută…”. Sunt și eu om, am o memorie limitată și mai mulți clienți. Din păcate nu pot ține minte toate detaliile vorbite telefonic. Prin e-mail, informația rămâne scrisă, astfel încât mă pot folosi oricând e nevoie de ea și nu mai există dubii dacă s-a comunicat sau nu informația respectivă.

Întâlniri lungi, deplasări și discuții care de multe ori merg și în alte direcții decât subiectul propus. Timp petrecut în trafic sau între întâlniri care ajunge să decaleze programul tuturor.

Nu sunt psiholog. Spun asta pentru că am auzit în convorbirile telefonice povești amuzante de viață sau terifiante. Și nu, nu aveau nici o legatură cu Google AdWords.

Atenție! A nu se înțelege că sunt antisocial sau am probleme de comunicare. Pur și simplu îmi place ca atunci când lucrez, să mă concentrez în direcția respectivă pentru a putea fi cât mai eficient.

E vorba strict de eficiență!

Crezi că putem lucra împreuna în aceste condiții?

Cere o ofertă acum!